Tankar om kissie, dessie, vafan alla fjortisarna nu heter.

Sen jag fick min dator har jag kollat runt lite på dessa så kallade storbloggar, Kissie, Dessie, Blondinbella osv. som det snackas så förbannat om. Jag kan inte för mitt liv förstå att dessa jävla fjortisar ska tjäna så förbannade stora mängder pengar medans jag sitter här i min husbil och får äta köttsoppa på burk till middag. Jag har gett mig fan på att en karl som jag också ska kunna göra mig en slant på det här med bloggning. Det kan väl inte vara så jävla svårt?

 

Jag ser fram emot dagen när jag får ta mina träskor på bild och köra upp i röven på soc.

 


Kommentarer
Postat av: Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda

Radiopojken.blogg.se har skrivit om att amir har erkänt att

bloggkrig bara är uppgjort för att få läsare..



Sinar nån på läsare så skapar dem bloggkrig

så att läsarantalet ska stiga igen..



Missa inte detta skvaller som kan sätta hål på

bloggvärlden



Glöm inte : http://radiopojken.blogg.se

2009-09-21 @ 17:17:50
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0